Picture
 

Service & Veelgestelde vragen

Het zwembad

De actuele entreeprijs en abonnementen zijn hier te lezen

Stichting Dorpsbedrijf Zwembad de Horsten
Horsten 54
9581 TE Musselkanaal

Het zwembad kent flexibele openingstijden. Bekijk hier onze actuele openingstijden.

Zwemles

De actuele prijzen en informatie over de zwemlessen zijn hier te lezen

 

Het aanmelden van uw kind voor zwemles gaat dit jaar rechtstreeks via de website van Zwemschool Henny de Groot. Als u uw kind aanmeld voor de zwemlessen dan bent u ook een abonnement nodig.

Klik hier om uw kind aan te melden voor zwemles.

De zwemlessen worden verzorgd door Zwemschool Henny de Groot.

Klik hier voor meer informatie over de zwemlessen. 

Reserveren

Online bestellingen

Met dit abonnement kun je meedoen aan onze groepsactiviteiten zoals Aquajogging, Zwemclinis en Aquakids.

We merken dat bij bepaalde email providers de mail vanuit de webshop in de spam beland. Heb je een abonnement besteld of heb je gereserveerd voor een activiteit en ontvang je geen bevestiging? Kijk dan in de spambox/ongewenste email. Waarschijnlijk vind je hier dan de bevestigingsmail.

Met het Plus actie abonnement reserveert u tegen de abonnementsprijs. Bij het afrekenen kiest u voor de betaal optie “Plus actie”.  Bij het afhalen levert u uw kaarten in en betaalt u het resterende bedrag. Bij voldoende kaarten is het abonnement zelfs gratis.

Heb je het abonnement besteld dan krijg je van ons een mail wanneer je abonnement klaar ligt bij de kassa van het zwembad.

Je hebt tot 14 dagen na je bestelling het recht om deze te annuleren. Voorwaarde hiervoor is wel dat je het abonnement of de leskaart nog niet in je bezit hebt.

Stuur een mail naar Info@zwembaddehorsten.nl en vermeld daarin het ordernummer dat je wilt annuleren. We zullen dan de bestelling annuleren en het geld aan je terugstorten.

Als je een fout gemaakt hebt tijdens het bestellen en je hebt de bestelling inmiddels afgerond dan kun je contact opnemen met ons.

Stuur een mail naar Info@zwembaddehorsten.nl met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem. We zullen dan contact met je opnemen om het probleem op te lossen.

Nee, de abonnementen zijn dit jaar zonder foto. De toegangscontrole zal op een andere manier plaatsvinden.

Door middel van een QR code wordt uw toegang geregistreerd.

 

Met deze pagina proberen we je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een vraag waarop je geen antwoord kan vinden of heb je een opmerking, suggestie of een tip om onze dienstverlening te verbeteren? We horen het graag van u!

Contact opnemen